Jak wybrać biuro serwisowane dostosowane do potrzeb Twojej firmy?

Biura serwisowane to nowoczesne lokale zapewniające usługi administracyjne i wyposażone w odpowiednie meble oraz sprzęty. Takie rozwiązanie jest doskonałym wyborem dla małych i średnich firm, ponieważ każdy pracownik potrzebuje własnego miejsca pracy, przy którym będzie mógł bez przeszkód wykonywać swoje obowiązki zawodowe. Biuro serwisowane to obszar zagospodarowany w taki sposób, by w dowolnym momencie móc z niego skorzystać. Jedyne, co trzeba mieć przy sobie to własny komputer. Takie miejsce wykonywania pracy jest odpowiedzią rynku na potrzeby współczesnego świata. Sprawdźmy, jak wybrać biuro serwisowane dostosowane do potrzeb Twojej firmy.

Co oferuje biuro serwisowane?

Biuro serwisowane oprócz gabinetów do pracy biurowej oferuje recepcję wraz z jej obsługą, poczekalnię dla gości, salę konferencyjną, aneks kuchenny i toalety. Ponadto zapewnia łącze telefoniczne i dostęp do internetu. Możliwość korzystania ze wszystkich tych pomieszczeń i udogodnień sprawia, że można poczuć się w komfortowo tym środowisku. To idealne miejsce do pracy zdalnej. Warszawa, Wrocław, Łódź i inne miasta mają wiele miejsc, gdzie można znaleźć przestrzeń do wykonywania obowiązków zawodowych. Osoby pracujące w recepcji odbierają telefony, przesyłki kurierskie czy listy. Dodatkowymi atutami jest serwis kawowy i regularne sprzątanie gabinetów. Oprócz tego budynek jest ubezpieczony, posiada ochronę, a jego lokalizacja zwykle mieści się w atrakcyjnej okolicy, najczęściej w centrum, które jest dobrze skomunikowane z pozostałą częścią miasta. Biura serwisowane oferują nowoczesną przestrzeń, dopasowaną do indywidualnych potrzeb każdej firmy. 

Dla kogo biuro serwisowane to dobra opcja?

Biuro serwisowe to dobre rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy zatrudniają małą liczbę osób, w związku z czym tworzenie własnego biura byłoby bardzo kosztowne i kłopotliwe. Wynajęcie takich pomieszczeń jest zdecydowanie tańszą opcją niż kompletowanie infrastruktury biurowej we własnym zakresie. Wiele firm utworzyło już takie miejsce do pracy. Warszawa i inne miasta oferują różne tego typu rozwiązania. W ten sposób szybko rozwijające się firmy i nieduże organizacje mogą pracować w odpowiednio przystosowanej przestrzeni o najwyższych światowych standardach. To świetne rozwiązanie dla małych i średnich firm rozwijających się dynamicznie, ponieważ tego typu biura można w każdym momencie powiększyć lub zmniejszyć, dostosowując się tym samym do liczby aktualnie zatrudnionych pracowników i innych potrzeb organizacji.

Na co warto zwrócić uwagę podczas szukania biura serwisowanego?

Podczas wyboru biura serwisowanego warto przeczytać całą ofertę i zagłębić się w proponowane szczegóły. Oto najważniejsze aspekty, które należy wziąć pod uwagę podczas podejmowania decyzji o wynajmie serwisowanej przestrzeni biurowej:

  • cena i czas najmu;
  • wielkość, przeznaczenie i umeblowanie gabinetów;
  • dostęp do sali konferencyjnej i wynajem biurka;
  • możliwość korzystania z internetu, telefonu i innych sprzętów;
  • usługi recepcji tj.: skanowanie, kserowanie, faksowanie, drukowanie, odbieranie telefonów, listów, paczek itd.;
  • codzienne sprzątanie i ochrona;
  • serwis kawowy (kawa, herbata, woda).

Oprócz tego można sprawdzić, czy proponowane są także usługi dodatkowe tj.:

  • ekspozycja logo;
  • parking podziemny;
  • wysyłka listu na żądanie;
  • przesyłka kurierska;
  • praca asystenta.

Ile kosztuje biuro serwisowane w Warszawie?

Każdy współczesny przedsiębiorca zastanawia się, ile kosztuje wynajęcie tego rodzaju miejsca do pracy. Koszt takiej usługi może być oczywiście zróżnicowany w zależności od lokalizacji – inne stawki może oferować biuro serwisowane w Krakowie czy Trójmieście, a jeszcze inne biuro serwisowane Warszawa. Cena będzie też determinowana przez czas wynajmu czy liczbę pracowników. Warto jednak zaznaczyć, że zarezerwowanie przestrzeni do pracy w biurze serwisowanym okazuje się ostatecznie w wielu przypadkach bardzo korzystnym rozwiązaniem, pozwalającym znacznie zredukować koszty utrzymania. Dodatkowo oszczędza się czas, który trzeba byłoby poświecić na urządzanie i przystosowanie gabinetów. Decydując się na lokale serwisowane, zyskuje się już zorganizowane miejsce do pracy. Kolejnym atutem jest także to, że nie trzeba podpisywać zobowiązań na wynajem długoterminowy. Dzięki temu można poszerzać i zmniejszać liczbę firmowych gabinetów lub nawet z łatwością przenieść całą siedzibę w zupełnie nowe miejsce, dostosowując się do zmieniającej się rzeczywistości.